28 février 2007

Derde buik/Troisième ventre

7 commentaires:

Anonyme a dit…

Zo, een opgeblazen gevoel? Wrijven helpt niet.
Hij gaat goed zeg, mooie "derde" buik hoor. Fijn om te weten dat het prima met jullie drietjes gaat.
Alle goeds van "oom" Dick en de groeten van Carien.

tot later.

Anonyme a dit…

Dag Myrthe,
Dat buikje is behoorlijk gegroeid sinds de laatste foto! 0verigens was mijn eerste reactie: "Daar staat de dochter van Marjan". Nu je koppie ook wat boller wordt zie ik gelijkenis. Hele mooie buik voor acht maanden, en nog geen "slagschip".
Toelichting:
Toen oma Corrie op "alledag"liep, zag opa Duppen haar met een collega lopen. Die man mompelde toen "wat een slagschip"en opa durfde niet te vertellen dat dat zijn schoondochter was.
Ik vind dat je er beeldschoon opstaat. Fijn dat de tweede ook al in de goede houding ligt.
In het tweelingboek stan ook wat verhaaltjes van ene Mirjam, die ik dus kende, en haar twee meisjes lagen ook zo. Nr. 2 is twee minuten na de eerste geboren, zo snel had de al wat oudere gynaecoloog het nog niet meegemaakt.
He, blijf vooral rustig aandoen, ik wou (net als jij) dat het al april was. Groetjes aan Lou-lou en Ti-ti.

Anonyme a dit…

Hai,

Netjes hoor! Inderdaad een mooi motorbootje en geen slagschip. Sterkte met de laatste loodjes!

Liefs aan jullie alle vijf
(voor de meiden praat je maar even tegen je buik, ze kunnen je immers horen)
Rosa

Unknown a dit…

Hoi allemaal,
Wat een prachtige foto. Fijn dat het goed gaat. Het duurt nou niet lang meer. Ik ga binnenkort aan de boxbodem beginnen!
Veel liefs voor iedereen

Suzanne

Anonyme a dit…

Mooi Myrthe je buik! En wat zie je
er heerlijk stralend uit, zwanger zijn doet je goed!

Anonyme a dit…

Ha Myrthe,
Ik ken een nummer van Het Goede Doel, ken jij vast ook wel, dat heet "waar is hier de nooduitgang". Doe je me ineens aan denken. Heel gek. Is het nog een beetje uit te houden? Hoor je ze al ruzie maken wie er het eerste uit mag? Het geluid van een nummertjestrekautomaat misschien? In elk geval zou ik maar meerdere soorten taart eten vandaag, anders krijg je weer dat gezeur dat 1 van de 2 geen mokka lust ofzo. Heb je dat weer. T'is ook nooit goed.
Hee, hou je taai!
Groetjes, Joost

Anonyme a dit…

Hartstikke leuk , al die foto's en commentaren én ze hebben gelijk , je ziet er héél goed uit!! Kan het weten, want ik heb het geluk ,dat we niet ver van elkaar wonen! Liefs Pauline