28 novembre 2006

Op verzoek/Sur demande

Hierbij buik 1, op verzoek geplaatst. Het begint te komen, al kan ik de broek nog zonder problemen tot aan mijn oksels optrekken.

Voici ventre n° 1, publié sur demande. C'est vrai que ça commence à se voir, même si le pantalon m'arrive encore jusqu'aux aisselles.

8 commentaires:

Anonyme a dit…

Wat een mooi buikje! Laat Titi er maar een kusje op geven voor de meisjes van ons!

Peter, Connie en Elsje.

Anonyme a dit…

Helemaal te gek!!!
Van harte gefeliciteerd met deze superzwangerschap en het aanstaand ouderschap. De juniorbedden staan hier al klaar voor vertrek naar het zuiden. Geniet van de enorm mooie buik. Tot gauw weer...dikke kus van Femke, Fouad, Ilias en Younes.

Anonyme a dit…

Een echte buik al!
Echt heel leuk, ik ben echt heel erg blij voor je myrthe..
Als iemand al dit leuks en goeds verdient ben jij het wel..
xx Dani

Anonyme a dit…

Oh wat een lief buikje!
En wat voel ik me dan een ongelovelijke olifant! Echt je gaat schrikken...
Geniet er van!

Liefs Rosa

Anonyme a dit…

ok, het is nog een bescheiden buikje voor 5 maanden en 2 kindjes, maar toch wel overduidelijk een buik van een zwangere vrouw. Mooi hoor!
liefs Anouk

Anonyme a dit…

He Myrthe et Loulou et Titi,

Ziet er goed uit Myrth!

Nogmaals gefeliciteerd, ook namens Mas. Goed idee zo'n blog!

Liefs Joost

Niels a dit…

Hee Myrthe, Wat ontzettend leuk zeg! Van harte gefeliciteerd!

Niels

Anonyme a dit…

vind hem super beschaafd!!! benieuwd of je aan het eind ook nog zo'n foto durft te maken...
hou je rustig!