09 avril 2007

Vrienden en familie/Des amis et la famille



We hebben heel veel cadeaus gekregen van de mensen die langs gekomen zijn en ook via de post. Heel erg bedankt allemaal!

On a reçu beaucoup de cadeaux par la poste et de la part des personnes qui sont venues nous voir. Un grand merci à tout le monde!

5 commentaires:

Anonyme a dit…

je hebt zelfs tijd over om allemaal hippe effecten in de site te verwerken?!!!?
ben zwaar onder de indruk!

Anonyme a dit…

Lieve Myrt en Loulou,

Wat een prachtige meisjes! Van harte gefeliciteerd natuurlijk! Ik kan niet wachten om ze een keer live vast te houden. Je ziet duidelijk verschil in grootte, zelfs al bij het hoofdje. Kan het zijn dat 1 van de 2 een Myrthe-neus heeft? Ik dacht het te zien op een foto. Vandaag heb ik een postpakket gekocht, gisteren wat lieve setjes (voor in de zomer)en morgen stuur ik het op.
Ik vind het ook zo'n lief gezicht als ze samen in een karretje of iets dergelijks liggen. Of die foto onder de blauwe lamp. Hi-la-risch! En lief tegelijkertijd. En het aap-noot-mies dekentje is absoluut een blijvertje.
Myrt: In welke taal spreek je ze aan als je alleen met ze bent?
Nou geniet van ze en als jullie een keer met de handen in het haar zitten door de drukte bedenk dan dat ze, voor je het weet, alweer in de volgende (groei)fase zitten.
Jullie mogen trots op ze zijn en Myrt petje af hoor. Een natuurlijke bevalling, alweer op je oude gewicht en overdag in je eentje 2 meisjes verzorgen.

Liefs
Willem & Rosa

Anonyme a dit…

Pracht plaatjes allemaal, maar ze gaan wel een beetje vlug...

Ben nu wel benieuwd naar een plaatje van Mieke, met de meisjes op haar arm(en). ;-)

Liefs, Rintje

Anonyme a dit…

Wat mis ik jullie allemaal en wat zou ik graag weer even met jullie meisjes willen kroelen!
Ben best een beetje jaloers op de mensen die dat nu wel kunnen maar ik ben al aan de beurt geweest dus zal weer een poosje moeten wachten.....
We kijken uit naar nieuwe foto's!

Liefs van Peter, Elsje en Connie.

Anonyme a dit…

Wat een prachtige kindjes! Leuk om de foto's te zien..blijf je toch een beetje op de hoogte! Kleintjes lijken erg op jou Myrthe (althans dat denk ik te zien. fijn dat jullie zoveel reacties krijgen. Geniet er van! Kus Brenda