28 janvier 2007

Tweede buik/Deuxième ventre

Is toch een heel verschil met de foto van 28 november jl.

C'est quand même une sacrée différence par rapport à la photo du 28 novembre dernier.

13 commentaires:

Anonyme a dit…

Hoi, Myrthe,
Wij zijn gelijk naar boven gesneld, maar helaas de foto staat er niet op.
Groetjes,
Nel, Con, Carien, Miek.

Anonyme a dit…

Mount Lamontjoie!

Anonyme a dit…

Jezus,zie je je tenen nog wel.....
Mooie buik hoor!

Anonyme a dit…

Wat een gezellig buikie!!!!!!!!
Ik weet nog hoe het was, elke keer als ik me even uitrekte kreeg ik weer een por van mijn broer!!!!
En dat scheve gezicht van hem zou mijn schuld zijn, me hoela!
Maar misschien zijn die van jou wat aardiger voor elkaar.
Hoe dan ook, mooi buikie.
liefs, Mieke (en ook hartelijke groeten van Elsje)

Anonyme a dit…

Wat sta je er trots op!
Weet je zeker dat het er geen drie zijn.
HEEEELE MOOIE BUIK!!!

Liefs Carien

Anonyme a dit…

Haai, da's wat je noemt "je buik ervan vol hebben" maar dan net even anders! =)
Buik buiker buikst!

Heel veel liefs, Joost

Anonyme a dit…

hoi mirthe!!!
mooie buik Hoor!!!!!!!!!!!!!!
ik kom snell naar de babys kijken!!!!!!!!!!!!!
liefs elsje

Anonyme a dit…

Dag lieve Myrthe!

Iedereen snelt naar boven en ik denk... eh eh oh eh, wat is er aan de hand?
Ik snel mee naar boven en zie daar jou met een mooie buik van jewelste! Wat spannend voor jou en Loulou en Titi... zo'n buik vol met baby's.
Ik wens jullie veel geluk en hoop mijn nichtjes snel te kunnen bezoeken. Heel veel liefs van Kathelijne!

Anonyme a dit…

Hoi Myrthe,
Mieke en Rintje zijn net vertrokken. Joost, Ruurd, Tako en K'lijne zijn nog hier. Het was erg gezellig. Ook heel leuk om jou op deze dag erbij te hebben. En wat een mooie buik. Inderdaad een heel verschil met buik nr 1. Nu is het een echte buik. Prachtig! Ik schrijf nu pas omdat ik net alle pannen en schalen op tafel zette. Na de soep had ik ze naar boven gestuurd. Dat liet men zich geen twee keer zeggen. Ik denk erover om in mei een paar weken vakantie op te nemen, dan kunnen Peter en ik naar jullie toe komen. Groetjes ook aan Loulou en Titi. Liefs, Nelleke

Anonyme a dit…

ooooo myrthe. wat sta je er mooi op met je grote buik. je straalt!!!dikke kus, jeroen

Unknown a dit…

Hoi Myrthe,
Via Carien mag ik ook jouw zwangerschap mee (her)beleven. Mijn tweeling is alweer 13 jaar, dus als je wat wil weten.... vraag het maar. Het zijn wel jongens dus dat is alvast een verschil. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap verder!
Groetjes van Jolanda (ik ben een nicht van je moeder)

Anonyme a dit…

Over de buik dus niets dan goeds...
De rest mag trouwens ook best gezien worden!
3 knuffen.

Anonyme a dit…

Mooi buikje hoor! En ook een mooi vest trouwens ;)

Liefs Rosa